Hirmuisesti harmaita hiuksia olen viime päivinä saanut siitä, että tytöille ja itselle pitäisi kehittää jostain juhla-asut reilun kahden viikon päästä oleviin häihin. Ärsyttää tämä harmaiden hiusten saaminen, koska periaatteessa se on ihannetilanne, jos jotain vaatetta tarvii. Siis periaatteessa tykkään ommella tarpeeseen mutta käytännössä se pakko karkoittaa kaiken tekemisen ilon ja inspiraation. Murr. Eihän mulla tässä olekaan ollut kuin yli puoli vuotta aikaa kehitellä ne asut. :D

Olen jo osittain luovuttanut koska aloin katsella huutonetistä mekkoja tytöille. Ja itsellekin, mutta se on tosi vaikeaa. >:( Siis ylipäätään päättää, mitä haluaa. En tiedä, ja kohta menen Halpa-Halliin ostamaan jotain tusinahalpisleninkiä kaikille kolmelle. :D

Ärsyttää ihan sairaasti. Olis edes aikaa ja rauhaa ommella vaan ei. Ajan ja rauhan vähyys syö sen viimeisenkin inspiraatiokipinän. Jos nyt alan jotain tehdä, siitä on pakko tulla kerralla hyvä koska aikaa ei ole moneen yritykseen. Voihan rähmä.

En halua ostaa mitään lapsityövoimalla tehtyä riistopuuvillarättiä. En halua maksaa kymmeniä euroja. En halua haalia mitään uutta materiaa tähän taloon koska mulla kuitenkin kaapit pursuaa kaikenlaista kangasta, verhoa ja anopinvanhaamekkoa.

Miksi mä en aloittanut ajoissa?

1714762.jpg